Telegram till mamsen =)

Sist min mamma var ute och reste gick jag in på Posten och ville skicka ett postogram till henne eftersom hon fyllde år.
Den manliga expediten sa att det kostade 750 kr.
- Jag har inga pengar, svarade jag, men jag gör vad som helst för att få meddelandet till min mamma.
- Vad som helst? frågade den manliga expediten och tittade på mig med ett höjt ögonbryn.
- Ja, vad som helst, svarade jag.
- Ok, följ då med mig, sa mannen.

Vi gick in på ett rum och han stängde dörren.
- Nu, gå ner på knäna.
Jag gick ner på knä.
- Dra ner gylfen.
Jag drog ner gylfen.
- Ta ut Petter Niklas.
Jag tog ut den med båda händerna.
- Så där ja, nu kan du sätta igång.
Jag tog Petter Niklas i händerna, plutade med munnen och sa:
- Hallå mamma, hör du mig?

Herrejefflar va sur han blev....
Än idag förstår jag inte varför...


Kommentarer
Postat av: Peter Olofsson

Uppriktigt Blondii fattar ingenting jag heller, men så är jag ju Stockholmare också!

Att Blondii är en Partybrud av mått, det är jag säker på, men hur mycket Disco är du egentligen!

Har börjat med online fest på min blogg, okej det blev inte så lyckat för 2 veckor sedan, men lite fungerade det i allafall, se blogg.

Tänkte att du skulle komma med ett förslag på din favorit discolåt så jag kan fylla på spellistan till på Onsdag, då det är dagen D, D som i Disco!

Söndag idag, ny vecka i morgon, självklart så önskar jag dig en trevlig och fin sådan!

Kram ifrån Oumberlige Peter!

2009-10-18 @ 18:12:30
URL: http://oumberligating.blogspot.com
Postat av: Miss Dramaqueen

SKITBRA! XD mkt roligt^^ hahahahha;)

2009-10-18 @ 19:28:56
URL: http://itisart.blogg.se/lisa
Postat av: Miss Dramaqueen

Kanon bra^^ Diggar det sättet att tackla det påXD

2009-10-18 @ 19:29:45
URL: http://itisart.blogg.se/lisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0