Bad Mom, BAD BAD mom!!!

Japp det är jag!
Idag så ljög min son för mig!
Han fick INTE ta sina pengar och köpa godis.
Han LOVADE att bara gå ut och leka....
Jag kollade igenom hela honom, drog tom av byxorna då han var lurig och sökte pengarna...
Hittade dom inte och sa:
Går du till affären utan min tillåtelse har du utegångsförbud i en vecka.....

Nu kom Alex hem.
Med 70 kronor i handen och två sjörövarklubbor....
En till sig och en till sin syster...
Sååå sött...
Jävlar va ont det gjorde att ta klubborna och pengarna.
Och visa han till sitt rum...
Med utegångsförbud...
Ut kom han med en teckning som han målat oss två på och skrivit
Alex <3 Mamma...

Det gör ont i mitt modershjärta....

Nu skall jag åka till akuten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0