Dumma Andreas

Jag och Andreas kollade kläder ihop för nån dag sen.....

Jag: Jag kom att tänka på en sak...

Andreas: Mm?

Jag: Du ger mig alldeles för lite komplimanger!

Andreas (förvirrat): Va?

Jag: Ja, du säger aldrig att jag är sexig eller något sånt längre!

Andreas: Men förfan, ge dig! Du själv har sagt åt mig att sluta ljuga!

Jag (chockerat): Men tack så himla mycket för den då!

Andreas (skamset): Förlåt, sötnos. Vad vacker du är!

Jag: Men du är ju för fan dum i huvudet!

Andreas (argt): Nä nä, jag ska aldrig mer ge dig en komplimang!


Kommentarer
Postat av: Andreas<3

Du är världens vackraste och det står jag för lilla hjärtat puss på dig... ;)

2009-09-29 @ 20:47:39
URL: http://kryckans.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Knäppt. Skrattade närapå ihjäl mig...

2012-09-15 @ 18:24:50
Postat av: Anonym

Särskilt roligt? Nej. Fel blogginlägg, ursäkta mig...

2012-09-15 @ 18:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0