Grr...

Gizmo (min bil) har inte mått så bra på sistone...
Han har snörvlat å haft sig i centrallåsen som låst upp och låst sig ung 1354354 gånger per rullande meter...
Sen har Andreas gnällt att AC:n låter....
Så jag bokade tid för att få den fixad...
Talade lätt om att låset var problemen och att min sämre hälft tjatade om nån jävla ACpump, men den är INTE sönder, han TROR det bara....
Efter mycket om och men och bråk, tex att jag var där imorse på BOKAD tid och inte hade dom tid, så Andreas fick köra dit Gizmo....

Efter TRE timmar är dom klara med min 5min felsökning....
Och ger Andreas en LÅNEBIL för min bil är så slut att den inte får rulla en meter....
Trodde jag skulle strypa dom på verkstaden.
Ännu värre var då att han hade rätt...
Mycket riktigt...
AC-pumpen håller på att rasa OCH alla kablar är fel i till centrallåset.
Enda roliga i detta är att Andreas skällde ut dom som ville skarva...
Tur han var där jag hade bara nickat och sett dum ut...

Eller jo, en rolig sak till...
Jag har världens fulaste men tuffaste lånebil!
En skoda roomster.
Knallröd med glastak, direkt från fabriken!
Inte en jävel har kört bilen =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0