Me <3 Google

Makedonk, nu får du passa dig igen!!!


Kommentarer
Postat av: Peter Olofsson

Har du sett det här TV-programmet där man gör om bilar till fällor? Så att de som bryter sig in i bilen, blir fångade och sedan filmade, grymt kul.

Roligast var när ett gäng killar försökte sno TV apparater på en lastbil, helt plötsligt så slogs lasluckan igen och lastbilens kapell åkte av sedan körde man runt med grabbarna på flaket, okej, förnedrings TV, jag vet, precis som Holywood Fruar (Svenska varianten) bloggar om det idag, du och jag Blondii är ju goda människor så egentligen så tycker vi synd om Anna Anka (ler)

Ha nu en djäkligt fin och trevlig helg, var rädd om "Prinsen" och hälsa!

Kram ifrån Oumberlige Peter!

2009-09-18 @ 07:40:11
URL: http://oumberligating.blogspot.com
Postat av: Makedonk

Ojojoj.. Om du bara visste hur nära sanningen du är... Din pappas kollegor i Eskilstuna fick sig en ordentlig känga igår... Den ena ursäktade sig och och tittade mig knappt i ögonen, och den andra skämdes å sin kollegas vägnar. De ska bara vara glada att inte du var med ;-) Menmen, det tar vi på telefon en dag.



Kramis

2009-09-18 @ 15:02:08
Postat av: Blondiie was here=)

väntar med spänning donken, ring mig snart då =)

2009-09-18 @ 18:41:51
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Pia

Fy f-n, rent ut sagt.. Sånt borde Antirasismbyrån hålla ögonen på istället för att tjafsa om Nogger-glassen!!

Ha en underbar lördag!! Kram!

2009-09-19 @ 15:11:55
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0