Varför jag inte är gift än...

25 kvicka svar som jag kör på...
Jag har fler So Don´t go there!

  1. Du har inte frågat mig ännu.  Just det Andreas.... *Tittar på sin ring* Never mind, vi skippar denna frågan!
  2. Jag hade hoppats göra något meningsfullt av mitt liv. Japp, den är sann, en bra kvinna reder sig själv!
  3. Vadå? Och ödelägga mitt otroliga sexliv? Presajl!
  4. Ingen skulle tro mig om jag bar vitt. *Flinar* Jag ÄR oskuld, fråga pappa....
  5. För att jag älskar att få just denna fråga. Och att bli friad till...
  6. Det är nog bara tur, tror jag... Tur nått så inåt helvete!
  7. Det ger min mor en anledning att fortsätta leva. Och eftersom mamma läser detta så nickar hon VÄLDIGT stort....
  8. Min fästman väntar på sin frigivning. Från sin fru =)
  9. Jag går fortfarande och väntar på Mr Right. Som om han finns, nä, man får ta det bästa som erbjuds...*Ole, Dole, doff!!!
  10. Vet du hur svårt det är att få tag på två biljetter bredvid varandra på flyget? Just de, bättre "satsa" på Cockpit*flinar,,,, Cock alltså å så svenska Pitt.... LOL
  11. Jag tänker vänta tills jag når din ålder. Jag är alltid yngst!
  12. Det kändes inte som om det var värt ett blodprov. Nä, och alla vet jag vägrar ändå!
  13. Jag har redan nog med tvätt, tack! Men vill du tvätta så be my guest!
  14. Jag är rädd att spontaniteten i "datingen" kommer att minska då. Och jag gillar att få massa presenter jämt å ständigt! *Inte bara bitch.. SPOILED bitch om jag får be!!!!
  15. Min Konsum-förening tillåter inte "äkta hälfter". No comment=) 
  16. Jag hade varit tvungen att ge upp rätten till min arvsfond på en miljard dollar. Jobbigt läge!
  17. De har precis öppnat en schysst singles-bar i mitt kvarter. Vill inte konka ännu!!!
  18. Jag vill undvika att mina föräldrar dör av lycka. Den är MEST sann... Mamma planerar redan bröllopet ändå...
  19. Där ser du själv, man kan inte lita på de där riterna med voodoo-dockorna. *Flinar* skulle JAAAG??^^
  20. Gifta mig? Då skulle jag ju förlora alla pengarna jag har investerat i kontaktannonser. Och DET är dyrt.
  21. Vi vill verkligen gifta oss, men min älskares fru är inte riktigt med på noterna. Typ =P
  22. Jag vill inte behöva mätta ännu en mun på min lön. Jag vill BLI mättad.
  23. Varför är du inte smal? Just det, So keep your drink just give me the money!!!
  24. Jag är gift med mitt jobb, med vi har visserligen funderat på att separera på sistone. Fast jag är fast igen =)
  25. Att ha både man OCH barn vore överflödigt. Nu har jag två barn, inte tre =P


Kommentarer
Postat av: Annica

Men det är väl inte lika roligt heller!

Förra året skickade jag 50 st..... Handgjord. Med dubbelt, ibland trippelt, porto...

Ja, jag är lite knäpp i huvudet. Eller, tokig i hjärnan, som sonen säger. ;-)

2009-09-04 @ 20:05:32
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: Andreas

Har inte frågat ännu!!!!!!!!! Undrar just vem som frågade häromdagen och vem som svarade ja. Jag vet svaret och de värmde..

2009-09-04 @ 22:17:26
URL: http://kryckans.webblogg.se/
Postat av: Mikaela

vad är en dipercake:P?

2009-09-05 @ 00:04:22
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/
Postat av: anna

HIHIH, Det var kul!

2009-09-05 @ 10:03:46
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0