I brist på annat=)

Nämn något som gjorde dig glad igår: Mina UNDERBARA kollegor på Show!!!
Vad gjorde du kl 09 imorse: Förberedde ett ytterligare 16 timmar långt arbetspass efter 2 timmars sömn.....
Vad gjorde du för 15 min sedan: Checkade facebook =)
Det sista du sa högt: Emelie, nu SOVER du!!!!!!
Det senaste någon sa till dig: Mamma, jag älskar dig mest i världen, mycket mycket mycket!!!! 
Vad har du druckit idag: Berocca bost, vatten, fun light
Vad var det senaste du åt: Ett äpple
Godaste glassmaken: Vanilj med krossad choklad!
Vad har du alltid med dig: Mobil, humor och läppglans
Bästa skönhetsprodukten enligt dig: Äkta kärlek
Det finaste ngn gjort för dig: Finns många små speciella stunder i mitt liv, jag har haft tur med underbara människor
Det finaste DU gjort för ngn: Eh svår fråga...får nog andra svara på :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja det gör jag, annars får jag väl gå förbi en gång till...
Trivs du med ditt jobb: Absolut !! Jag älskar det!!!
Favoritklädsel: Beror på dagsform =)
Favoritlåt just nu: GOOOOSH som om man kan välja =)
Vad ser du om du tittar till höger: Utsiken från balkongen
Vad gör dig glad just nu: Mina kids, och mitt jobb ;)
Vad ska du göra härnäst: Kolla en bra film
Vad gör dig ledsen: Orättvisor & SVEK..har svårt att acceptera hur OLOJAL världen blivit !!
Humör just nu: Trött men glad.
Misstag du gjort: Många men det är väl det man lär sig av ?
Vad har livet lärt dig hittils: det blir aldrig som man tänkt sig...Njut av dagen, det kan gå åt helvete när som helst, så fånga dagen!
Favoritgodis: CHOKLAD!!!!
Kläder just nu: A naturell :)
vinterplaner: JOBBA!!!!! Och försöka resa bort lite.
Hur många kuddar sover du med: Så många som möjligt!
Spelar du något instrument: Piano....
Vad är viktigast för dig: Familjen !!! .... nåde den som "infekterar" min familj ;))
Stjärntecken:  Stenbock
Stökigt eller välstädat: Hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete
Längtar du mest efter just nu: En varm skön famn....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0