Nakenkort på Blondiie

Har krux på min dator och snälla söta underbara Makedonk sitter i Makedonien och hjälper mig=)
Sa att han hade full acess till min dator då jag int ehar några hemligtheter =)

Makedonk säger (21:10):

*nu har jag kopplat från dig kolla om datorn rör sig bättrre nu   LÄGG MÄRKE TILL ATT HAN STAVAT FEL!!!!!

Blondiie-I don´t need your attitude, I´ve got one of my own so keep your drink just give me the money säger (21:11): *du kan leka runt

*har inget hemligt=)

Makedonk säger (21:11):

*föruto alla nakenbilderlol LÄGG MÄRKE TILL ATT HAN STAVAT FEL!!!!!

Blondiie- I don´t need your attitude, I´ve got one of my own so keep your drink just give me the money säger (21:12):

*haha

*finns inga=)

Makedonk säger (21:12):

* jag kan rita några och lägga därlol

Blondiie- I don´t need your attitude, I´ve got one of my own so keep your drink just give me the money säger (21:12):

*JAAAAA!


Så här kommer alltså konstverket!
MOI naken!!!!


Kommentarer
Postat av: Makedonk

Jag stavar ALDRIG fel.. Det är fel på ditt copy-pejstande :-P



Kramis

2010-08-02 @ 22:38:19
Postat av: Anna

Grabben blev ju nervös av alla dina naken bilder FFS

2010-08-03 @ 00:51:54
Postat av: blondiie

MOHAHAHAHAH!!!!

2010-08-03 @ 22:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0