Shopping makes me feel better....

Var lite halvdeppig för någon dag sen....
Så Min kära sambo tyckte jag kunde åka iväg och kolla Lindex lite för mig själv medans han var hemma med kiddona.....

Sagt och gjort....
tjänade 1658 kronor =)
Skulle kostat 1990...
Jag betalade 320 kronor =)

Dom säger ju att en förälder inte har semester, bara miljöombyte.
Detta var så inåt helvete skönt!
EN TIMMA!!!!!
Så länge strosade jag i min tystnad runt där!!!!
Bara njöt för mig själv!

För 320 fick jag:


Till Alex:
En kostym
Ett linne
En T-shirt

Til Emelie:
4 ribbstickade leggings
2 par strumpor
7 tshirt
1 Hoodtröja
2 par byxor
1 byxdress i Jeans....

GOOD GOD I LOVE SHOPPING!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0