Speltime

Att spela spel är skoj!
Speciellt att vinna....
Har man barn...
Då ändras det där.
Då är det INTE skoj att vinna....

Först skulle Pixie sura och inte vara me om inte han fick vara spelledare...
Sagt och gjort, Pixie fick styra och ställa efter hemmagjorda regler...


LYSSNA DÅ! Det gäller dig med! Sa han med sin stränga blick



Emelie hade kul med spelet...


Ända tills jag råkade vinna och vrålade: MAMMA VANN!!!!!!!


Då fick jag anstränga mig för att förlora...
Å så vart det andra miner igen!



Så nu gillar jag inte spel längre...

Efteråt fick busungarna vila i soffan.
Pixie som alltid med sin säregna sovstil...
Lägg märke till tassen han la på Emelies axel...


Gay? Jag? Aldrig!!!!


Kommentarer
Postat av: Emelie <3

God morgon sötnos <3

Kom in och tävla om att bli dagens blogg!

PUSS <3

2010-12-06 @ 07:12:37
URL: http://ammis.se
Postat av: Emelie <3

Nu har jag utsett vinnaren i dagens blogg! BLEV de du? De kan du gå in och kolla.



Om du inte blev de denna gång kan du alltid anmäla dig igen och ha chansen att bli de nästa gång



LYCKA till sötnos <3

2010-12-07 @ 05:00:19
URL: http://ammis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0