I’m a mess and it starts to show....

Finns inget mer att säga.....
Men sant som fan....
I’m a mess and it starts to show....


The flicker on the TV
Dinner on my own
Got your last words on my mind
If only you could feel me
Pick up your phone
And tell me I'll be fine

Cause every choice is a new mistake
Every turn every step I take
To escape from your memory
Seems impossible for me

I run away but I can't let go
I said I don't but I need you so
Every thought in my head says no
But I can't let go
And everywhere all I see is you
I don't care what I have to do
I'm a mess and it starts to show
But I can't let go
But I can't let go

Putting on my makeup
I'm going out tonight
With your last words on my mind
I wear the dress of our break up
And it won't feel right
Please tell me I'll be fine

Cause every choice is a new mistake
Every turn every step I take
To escape from your memory
Seems impossible for me

I run away but I can't let go
I said I don't but I need you so
Every thought in my head says no
But I can't let go
And everywhere all I see is you
I don't care what I have to do
I'm a mess and it starts to show
But I can't let go

I don't know how to get by
Seems like we can't make it alright
Never wanna say goodbye
I can't let go
So give me one more try
You're everything I need

I run away but I can't let go
I say I don't but I need you so
Every thought in my head says no
But I can't let go


För fan!
Lyft upp mig trottoaranten och pussa bort mina tårar.
Säg att allt löser sig.

Du gör mig hel,
men när du går
faller ja sönder,
& andetagen i mitt krossade och förstörda hjärta
försöker finna luft för att fortsätta leva
men syret av din kärlek är slut.
Hjärtat som försöker samla ihop bitarna, kan inte finna de rätta.
Du är mitt liv, du är min blomma, du är min.
Du är min pusselbit, där alla sidor passa.
Förstår du inte?

If I
Should die
Before
I wake,
Its cause
You took
My breath
Away.
Losing you is like living in a world with no air

I'm here,
Alone,
Didn't want
To leave.
My heart won't move,
It's incomplete.
Wish there
Was a way
That I can make you to understand,

But How,
Do you expect me,
To live alone with just me?
'Cause my world revolves around you,
Its so hard for me to breathe.




Kommentarer
Postat av: bjorne

Hoppas det bara är låten och texten du gillar och inte att du själv känner så för då är det inget kul,ha en bra start på nya veckan.

2010-02-21 @ 17:26:44
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: Annica

Säger som föregående. Hoppas verkligen inte atr du själv mår så! Sköt om dig vännen! Du vet att vi tänker på dig!

KRAM!!!!!

2010-02-21 @ 17:41:09
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: Helena

:)

2010-02-21 @ 18:20:43
URL: http://pompinella.blogg.se/
Postat av: soffie

hoppas verkligen att du mår bra å ej som textraderna ovan,

massor av kramar till dej

2010-02-21 @ 18:46:26
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: ansepanse

okey att det är en låt, men vännen, inte är det väl du som mår dåligt

kramar

2010-02-21 @ 19:39:53
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: Peter Olofsson

Nu djävlar i "min lilla låda" Bloondie instämmer med hela gänget "föregående talare", hoppas du inte känner så, utan att du bara älskar texten, som jag kan göra med vissa saker, fast ingen fattar någonting!

Om du känner så, så kommer jag på direkten det vet du och hämtar dig, hmm.....lät ju lite som fula Farbrorn det där, men så är det inte Bloondie.

Jag har planer för dig, du verkar vara den enda i hela bloggsverige som fattat det här med de "Blåa Gubbarna"....Som du vet så är min Fru svårt sjuk och skulle inte palla med en sådan konsert med det "ljudtrycket" som finns där! Så självklart Blondii så tar jag med dig på konserten när de "Blåa männen kommer"! Någon dag efter det så kommer det något till du måste gå på och det är NHL-hockey med min Fru hon behöver lite assistans eftersom hon har svårt att gå, jag vet inte vad det är för fel på mig men jag "går inte igång på hockey" hoppas du gör det!(ler)

Det här är alternativ 1, om livet inte är så bra!

Alternativ 2 är att du går på konsert med mig och din prins tar hand om min Fru och går och ser på hockey! (ler)

Alternativ 3 är att vi fortsätter att blogga i sisådär 25 år till, kanske träffas vi av en slump i Götet på någon gata!

"Men Fan är det inte Blondii?

-Jo, la fö fan, visst är det jag...e du la Oumberlige Peter?"

Ja, ibland så väljer man sin framtid, ibland så låter man den bara komma och hoppas på det bästa!

Fast som du och jag gör, alltså läser varandras bloggar ibland och skriver en kommentar då och då går ju också bra.....i mellanmjölkens land där ordet "lagom" är "säkrast"!

Hur det än är så vet du att du och din blogg är bäst!

Ha en fin vecka, var rädd om dig och de dina och Kram! (Hoppas jag fick med allt)

2010-02-22 @ 09:57:52
URL: http://oumberligating.blogspot.com
Postat av: Andreas<3

Jag finns för dig mitt hjärta nu och för alltid............

2010-02-22 @ 20:19:30
URL: http://kryckans.webblogg.se/
Postat av: Peter Olofsson

Nu blir jag lite orolig....kikar in för att kolla om allt är okej?

Ha det bäst!

Kram ifrån Peter Den Oumberlige!

2010-02-23 @ 08:47:10
URL: http://oumberligating.blogspot.com
Postat av: Niki

kram på dig!!!!!!!!

2010-02-24 @ 22:18:54
Postat av: cicci

Gummsan..hoppas VERKLIGEN att det e texten & låten som du gillar och inte att du mår så...djupt oroad!



kram

2010-02-24 @ 22:47:24
URL: http://cicci79.blogg.se/
Postat av: Mor Duktig

JAg råkade googla mig in, schysst blogg.

2010-02-24 @ 23:45:16
URL: http://morduktig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0