The ugly truth



Abby Richter (Kateherine Heigl) är en romantiskt handikappad tv-producent vars sökande efter den perfekte mannen gjort henne till en evig singel. På jobbet får hon en ny kollega; mansgrisige Mike Chadway (Gerard Butler), en hårdnackad programledare som anser sig veta vad som får män och kvinnor att gå igång när det gäller kärlek.

När Abby börjar dejta en ny man testar Mike sina idéer på henne för att bekräfta teorierna, och hjälpa henne att behålla den nya kärleken. Hans ”smarta” knep får dock oväntade resultat.

Jag tyckte filmen hade sina poäng och visst gav den ett antal garv!


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag älskar denna filmen! Fast å andra sidan så älskar jag typ allt som Kateherine Heigl gör.

2010-02-04 @ 02:59:16
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Metalnallen

Inte min genre direkt, men helt ok!

2010-02-04 @ 07:52:21
URL: http://metalnallen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0