Saker Andreas aldrig skulle säga

  • När jag ändå är uppe, ska jag hämta en dricka till dig.
  • Hennes tuttar är helt enkelt för stora.
  • Ibland vill jag bara bli kramad.
  • Det är klart att jag kan sätta på en kondom.
  • Vi har inte varit och shoppat på evigheter, kom så sticker vi iväg och jag kan hålla din handväska hela tiden.
  • Jag tror vi är vilse, vi kan väl stanna och fråga någon.
  • Här, älskling, du kan få ha fjärrkontrollen.
  • Kan du inte följa med ner till Allum och hjälpa mig köpa ett par skor.
  • Antonio Banderas och Brad Pitt? Den här filmen måste jag se!
  • När jag ändå ska upp, ska du ha något?
  • Om du inte har något planerat, vad säger du om att ta en sväng till tapetaffären?
  • Vi pratar aldrig längre!
  • Glöm lastbilsprogrammet! Melrose Place går på trean.
  • Sex är inte så viktigt, jag vill bara bli kramad!

Kommentarer
Postat av: Pia

Det är frågan om du fortfarande skulle vara intresserad OM han gjorde alla de där listade sakerna!!! ;o)

(Men vissa av dem skulle faktiskt vara HELT OK om min man gjorde!)

2010-01-20 @ 13:17:01
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0