Sova sova sova säng säng säng =)

AAAHH!!!!
Min nya tempur har anlängt!

Första natten sov jag som en drottning, andra mindre skönt å inatt sov jag återigen skönt!
Det som behövdes var alltså att fylla 30 så man fick råd =)

Se så fint det bidde=)


Å eftersom jag var så fruktulöst duktig att jag städade ur hela byrån & rensade underkläder & typ slängde 4 par trosor i storlek 34-36 som jag inte längre kan ha fick jag ju självklart unna mig nya =)
Det är så lätt att bli motiverad att städa....
Släng en sak köp 3 7 nya =)



Kanoners...
Å jag som dessutom slängt 20 tröjjor...
Blir det 60 nya tröjjor då?
*flinar*

Sov gott!!!

Kommentarer
Postat av: Ellis

Måste också rensa bland underkläder. Har insett att mina minimala string inte täcker NÅGOT längre hahaha... ;D



Graiis i efterskott :)

2010-01-27 @ 23:08:26
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: Pia

Hahaha, jag gillar ditt "räknesystem"!!! Så fint det blev i sovrummet.. Men att ligga på en tempurmadrass för första gången någonsin SAMTIDIGT som man har världens träningsvärk - icke att rekommendera!!! ;o)

Sv: Tack för dina fina ord!!

Ha en bra dag. Själv ska jag mobilisera kraft att ta mig ut med hunden nu. Det har kommit en halvmeter snö i natt och cykelbanorna är inte plogade än! Puh! Kram!

2010-01-28 @ 07:52:25
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Anna

Snygg byrå du har =)

Precis i rätt färg =)



Tänk på att det kan ta flera veckor innan kroppen din vant dig vid en Tempurmadrass.

Jag fick byta till en högre kudde.

Kan dock vara lite svårjuckat för man sjunker ner lite för mycket. Men övning ger färdighet ;)

Små tips från er gammal och erfaren kvinna flinar



Ha det gott !

Anna

2010-01-28 @ 08:08:41
Postat av: Blondiie was here=)

Anna! ja visst är den snygg, fast jag stör mig den inte är svart nu =) skall snart tapetsera om med =)

tapeterna har väntat i ett år hahahahaha!!!!

Jag köpte en tempurkudde, hon sa small jag tog en medium så det är perfekt! ena dagen sover man toppen, nästa vänder man sig som fan för det inte är bekvämt!!!! den går utmärkt att jucka i flinar speciellt efter helkroppsmassage ^^

2010-01-28 @ 12:10:34
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Blondiie was here=)

Pia:

jag är grym på att räkna, kan inte alls begripa jag fick 2a i högstadiet i matte, å VG i gymnasiet....

å säkerhetsmatten nu skall vi inte prata om =)

jag har känt av träningsverk å tempur... inte att rekomendera som sagt=)



va härligt med alls nö så vill jag med ha det!!!!

kramis

2010-01-28 @ 12:11:48
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj oj vad stolt jag blir. Det blev ju ett urläckert sovrum. Visste inte det såg ut så här. Tror faktiskt att jag skall köpa lite nytt under nu me blir lite lockad.

puss o kram

kina



2010-01-31 @ 09:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0