My oh My

Fick mail idag av en kompis....
Vet inte vad jag skall säga så jag lägger ut det här....
Ni kanske har mer att säga än jag....



    
    Min datter kom og sagde til mig,:far, jeg vil gerne have en tatovering
    Jeg sagde nej ikke tale om, ingen i vores familie har en tatovering og
    du skal heller ikke have en.
    Hun spurgte : hvorfor ikke, alle mine veninder har en tatovering!

    Jeg fortalte hende, at det ville være en evig plet på hendes krop, Hun
    plagede mig, søde far bare en fisk på min mave?

    Efter mange timers diskusion endte det med at jeg gav hende lov.
    Hun var trods alt, en ung pige med sin egen vilje.

    og jeg tænkte....
    en lille fisk
    på maven
    er vel egentlig ikke så galt!


    Men se så hvad den lille kælling kom hjem med.....



























Kommentarer
Postat av: Erica ung fru och tvåbarnsmamma

Hejsan!



vilken rolig bild, hihi...tur man inte har en fisk på magen...;=)



Kramar från Erica

- en annan ung mamma med en blogg



2010-03-11 @ 02:52:04
URL: http://erica.myshowroom.se
Postat av: Gråvarg

Och hon visade upp den för sin pappa?!!! Kinky! ;)

2010-03-13 @ 07:49:25
URL: http://metrobloggen.se/graywulf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0