Realistisk önskelista



Emelie fyller snart 4 år.
Som alla småtjejjer i den åldern är allt magiskt.
Självklart busenkelt att fixa med....
Så den lilla realisten Emelie har en önskelista som följer =)

En levande isbjörn    Yeah right
Tomtekläder och tomteluva     Har Emelie önskat sig ända sen i våras då hennes kläder blev för små
En nintendo ds väska med dragkedja som Alex har, rosa    WOW, nått man kan köpa
Doktor kläder och doktorväska    Hmm, duger min lilla sjuksysterklänning? *host* kanke lite to dirty =P
Kläder med Pippi, alltså VANLIGA kläder     WOW oxå köpbart....
Pippiperuk    Hennes såg ut som en trasselsudd å är slängd =P
Dator    Javisst lilla gumman, DREAM ON!
Pippispel   ÅÅÅÅÅ  neeeeeeej, jag kommer aldrig sluta andas pippi
Ett hus bredvid dig mamma    Oh ja, hade jag haft pengar hade jag haft ett EGET hus!!!!
En segelbåt    Okeeeeeeeeeej, ser jag ut som Mrs Gates?
En toalett i mitt egna hus    No comment
Wii fit spel   Öh? du kan låna mitt???
Wii fit bräda  ÖH? Du kan FORTFARANDE låna min
Eget badhus   Föredrar du lerums vattenpalats, Åbybadet? Lalandia???
Astrid Lindgrens värld   Där är vi varje sommar? Blir nog dyrt att flytta hit det...
Bamsekläder   Ja, nya kollektionen på lindex är faktiskt fin!!!!
Rymdkläder    Eh? Till vadå? Du lever ju jämt i det blå?
Nintendospel   Påverkad av en viskande bror tror jag
En resa till Euro Disney    Mamma har inte alls dåligt samvete för sin ekonomi....
En bebis          NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
En pippiväska    Helt ok, en sån kabinväska med hjul
Herr Nilsson    Tror inte Pippi säljer sin apa som dessutom är DÖD sen några år
Godis   Ja för det äter man ju aldrig annars....
Riktiga R2D2   Suck....
En egen lastbil   Ta två när vi ändå köper....
(Mamma det skall jag köra när jag blir stor, när blir jag stor mamma????)

Som sagt, Emelie har många bra idéer på födelsedagspresenter.....
Skall bara gifta mig med Bill Gates, råna en bank eller vinna på lotto....
Eller så får jag öppna en donationsgrupp på fejsbååk hahahaha


Kommentarer
Postat av: tess

Ja jag hoppas att de ska bli uppskattat...

2010-09-14 @ 17:30:35
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha härlig lista, tur något är köpbart iaf :) utan man bli bankrutt!

2010-09-14 @ 17:33:07
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: diana

Och så undrar folk varför småbarnsmorsor är stressade :)

2010-09-14 @ 18:12:49
URL: http://www.metrobloggen.se/diana
Postat av: cicci

vinn på lotto=) Eller skaffa en lite bejbis...klart hon ska få ett litet syskon=)

2010-09-14 @ 21:03:20
URL: http://cicci79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0