Vattenkoppor

Nu har jag fan värsta bästa idéen på eget företagande!
Fatta vilken grej.
Vem vill inte VABBA i några veckor nu efter jul?
Skall genast sälja på blocket!!


Därför säljer jag nu vattenkopporvirus till den som vill.
För 300 kronor har vi en playdate 20 minuter, eller 500 för en timme.
Fika material tillkommer.
Extra syskon på dejten 120 kronor.

För 750 kan ni även få krama min dotter eller ta på en vattenkoppa på foten.

Hör av er snarast då det är övergående, men mycket smittsamt!




Korten är 2 dagar gamla vilket gör att hon har dubbelt så många nu, inklusive i ögonen och öronen samt andra mindre trivsamma ställen.
Just nu är dom även såriga och extra jobbiga..

Tveka inte att boka en playdate!
Först till kvarn.
Tar copyright på detta så att ingen annan tar min affärsidé.
Sonen väntas insjukna inom 14 dagar!


Kommentarer
Postat av: Anna

Stackars er !

Min äldsta sons vattkoppor tog min mamma hand om. För jag låg på BB och han fick inte komma och träffa oss på 2 veckor eftersom han hade fått en lillebror. Jag har aldrig saknat min son så mycket som jag gjorde under dom 2 veckorna. Även fast jag visst att han hade det jättebra hemma hos sin mormor.

Yngsta sonen var ganska gammal när han fick sina vattkoppor.

Han fick en tablett utskriven av doktorn för klådan. Var inte rädd för och be om att få hjälp med den biten gumman !



Krya på er hälsningar från lilla mig :)

2011-01-31 @ 20:54:26
Postat av: Myggan

Åååå va jag önskar att ni bodde lite närmare. Vi VILL ha vattkoppor men den rackarns ungen verkar vara immun :(

2011-02-01 @ 22:30:37
URL: http://www.myggis.blogspot.com
Postat av: Chatrine

Psst - vattkoppor är en luftburen smitta..

Så att peta och pilla på dem funkar tyvärr inte som smittoväg.. =/

Mina barn verkar tyvärr aldrig få det,

och då "jagar" vi folk som har det.. =)

Hoppas lill-tjej blir bra snart..

2011-02-06 @ 18:00:05
URL: http://gluttgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0