Typiskt!!!!

Idag gick jag efter månader med på att registrera mig på Linkedin....
Hade ganska stora förväntningar och glad i hågen reggade jag mig....

Sen tappade jag plötsligt respekten för dom...

Ursäkta men hur FAAAAAAAAAAAAN tänkte dom här???

Grattis Jessica!

Du och Makedonk har nu kontakt.

Grattis?
Snarare spring å göm dig fortast möjligt, Han är här MED!

Så gör man fanskapet medveten om det å så får man svaret:


M a k e d o n k säger

Se, det är bara du som inte fattat vilken kille jag är

Tom LinkedIn vet ju




Suck....


Inte för att jag tittat men OM man tittat på Makedonks profil hade man kunnat läsa:

Kontakta Makedonk angående:

  • karriärmöjligheter
  • jobbförfrågningar
  • expertförfrågningar
  • affärsavtal
  • referensförfrågningar
  • återuppta kontakten

Karriär? Ursäkta vadå?
Jobbförfrågningar? Hörrö grabben ge mig ett välbetalt jobb. Jag är blond korkad och blåögd!
Expert vadå????? jag dööööööööööööööör av skratt!!!!!!!! Där dog respekten för linkedin direkt!!!!
Affärsavtal? rea???
Referens? neeeeeeeeeeeeeeeej tack!!!!
Återuppta kontakt? JAG HAR FÖR HELVETE FÖRSÖKT BLI AV MED FANSKAPET I ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Makedonk

Ja, du ser... Ingen som har sagt emot mig än :-P



Kramis

2011-11-25 @ 19:17:54
Postat av: Anna

hahahha

2011-11-26 @ 07:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0