En helt vanlig dag i Blondiies liv...

På väg hem från Borås idag, så började oljelampan lysa.
Himlans tur att man känner en bärgare så att säga =)

Men självklart förstår jag vilket trauma det är för en människa att sitta kvar i en bil på en motorväg.
Därför kommer här lite tips på vad man kan göra IVPB - I Väntan På Bärgare.

Sjunga karaoke!


Läsa en bok:


Fixa läppglanset:


Provsmaka tuggummi:


Putsa rutan invändigt:


Putsa inredningen:


Prova nya radiokanaler:


Läsa polislagen:


Blåsa såpbubblor:


Få in rätt frisbeesving


Leka med transformers:


Ta mått för inredningen:


Träna ölhävargreppet:


Samt vinsipprargreppet:


Rensa fickorna i jackan:


Se över reflexerna så de funkar, vilket dom gjorde.... Med råge:


Lyssa igenom alla cdskivorna:


Ställa om alla högtalarinställningar MOHAHA:


Skumma igenom omslaget på instruktionsboken och återigen vara glad över att känna en bärgare:


Leka med gosedjuren!


Det är tanken som räknas, ååå va jag bränner kalorier på denna tanke!


Måla naglarna:


Lära sig dyrka lås!


Uppdatera sina kunskaper i blomsterbinderi


Sortera ur trasiga pennor:


Checka in kvällens bakrecept:


Hänga gubben:


Å på tal om gubbenm där dök han upp =)



Se ett JÄVLIGT roat ansikte, där han har svårt att hålla masken hur jävla mycket han njuter av denna förödmjukande del av dagen. Självgott så det skriker om det. Och ett kommande ALDRIG-GLÖMMA-ÖGONBLICK:



Förödmjukande:


Så att eeeeeeeeeeeeeeh? tja en vanlig dag....

Kommentarer
Postat av: Anette Lundberg

Jag tror minsann att du är den mest humorsamma person jag har träffat i hela mitt liv!!! Haha

2011-10-19 @ 23:04:34
Postat av: Anna

Sikken dålig service det är på den där bärgaren. Låta en kvinna sitta så där länge helt ensam vid vägkanten.

Tur att en bra kvinna reder sig själv ;)

2011-10-20 @ 17:10:33
Postat av: Blondiie

Jag vet!!!! SJUKT dålig service!!!!!!

2011-10-20 @ 20:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0