Slänga på en mobiltelefon i örat på folk

Slänga på en mobiltelefon i örat på folk

Kom å tänka på en sak nu när det ringde...
Ringer en tjej och säger att hon ringer från ett barnförlag och ser att jag har barn.
Svarar bara iskallt: Hur kan man ringa hem till nån som har småbarn klockan 20.30 en vardagkväll?
Så svarar hon: Därför att jag jobbar nu?
Å jag svarar: Jaha, men då får du återkomma för jag är fullt upptagen att lägga mina barn som just höll på att somna men du väckte dom. Kunde inte låta bli. Men jag tycker inte man gör så! De flesta med barn under 8 år lägger dom ju redan 20.00.

Iaf....

Mobiler, man kan inte leva utan dom.
Men en effekt har försvunnit...
Ni vet när man blir så där jävla tokrasande arg?
Förr i tiden, inte 1800 talet utan snarare 1990, jaja, förr i tiden för MIG....
OM man vart sur å förbannad så skrek man lite å slängde dramatiskt på luren och värsta smällen ekade i örat på den man pratade med.
Om man är arg nu å pratar i mobilen och blir tokarg.
Då skriker man nått fult å så skall man lika dramatiskt slänga på luren. Bara det att man måste först ta luren från örat, lokalisera offknappen och SEN vråla "hej då" och så försiktigt trycka på offknappen så att man inte får ont i fingret eller bryter en nagel.
Hela grejjen försvinner ju!

Det stämmer fan som dom säger... Det var bättre förr =PP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0