Kurser för män / Högskolans fristående kurser för män - våren 2012


Eftersom att kurserna för kvinnor direkt tog slut har jag nu ett nytt koncept inriktat endast till killar!
Anmäl snarast då antal kursdeltagare är begränsat!



Kurs 1: Hur man fyller på ispåsar.
• Kursen går igenom varje arbetsmoment med diabilder.

Kurs 2: WC-papper.
Är det sant att toalettpappret växer ifrån pappershållaren?
• Diskussionsgrupp

Kurs 3: Är det möjligt att lyfta upp toalettringen innan urinering?
Och hur lägga ner den igen efter urinering?
• Mycket praktiska övningar

Kurs 4: Efter middagen.
• Flyger de smutsiga jävla tallrikarna själva till diskhon?
• Lösningar och exempel på videoband.

Kurs 5: Lär dig att hitta saker.
• Börja med att ställa dem på de rätta platserna istället för att gapa
• Och vända hela lägenheten upp och ner.
• Öppet forum

Kurs 6: Att ge blommor till din älskade skadar inte din hälsa.
• Bilder och ljudband

Kurs 7: Våga fråga efter vägen när du inte hittar.
• Berättelser ur verkliga livet.

Kurs 8: Lär dig skillnaden på fru och mamma.
• Rollspel

Kurs 9: Hur man lär sig att älska shopping?
• Andningsteknik, meditation samt mental träning.

Kurs 10: Är det genetiskt möjligt att hålla tyst när frun kör bilen?
• Körsimulator

Kommentarer
Postat av: Laila

Underbart, denna kurs borde alla män gå...

2012-04-13 @ 09:03:27
Postat av: Lii

Hahaha!! Bästa på länge!!

Antar att alla kurser är fulla nu så det är väl ingen idé att anmäla mannen ;)

2012-04-14 @ 12:04:45
URL: http://lii76.com
Postat av: ROXANNA - Kamp efter Cancern

hej söta du, tack för omtanken, har legat och varit väldigt dålig så har inte orkat göra något inlägg förrens idag.

tusen tack igen för omtanken

kramar till dig

2012-05-13 @ 18:40:37
URL: http://roxxanna.se
Postat av: ROXANNA - Kamp efter Cancern

jo ringde dom igen och berättade att jag var yr och då fick jag komma in om jag ville, känns lite bättre idag bara jag rör på mig och kommer igång

kram på dig

2012-05-14 @ 11:56:32
URL: http://roxxanna.se
Postat av: Emily

haha, du fick mig verkligen att dra på smilbanden! Får nog ta och anmäla min sambo till denna kurs. :-))

2012-05-14 @ 17:48:24
URL: http://emilyochjohannes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0