Skit oxå!!!

Jag och Andreas var bjudna på maskerad igår, men jag kände sig krasslig och stannade hemma. 
Jag ville ändå att Andreas skulle få ha kul så jag tvingade iväg honom och han tog på sig sin maskeradkostym och gick ensam.

På kvällskvisten kände jag mig dock lite bättre och beslöt mig för att trots allt gå på maskeraden jag med. Jag hade värsta bästa dräkten och var helt oigenkännlig. Inte ens Andreas kände igen mig =)
Och eftersom han höll igång värre med att dansa och bjuda andra flickor på drinkar, så ställde sig jag i kö, satte på charmapparaten, och fick sedan på nolltid ut honom i buskarna. Där hände det saker....

Sedan slank jag omärkligt hem och la mig igen. När Andreas några timmar senare kom hem, frågade jag oskyldigt:
- Hade du roligt?
- Nej.
- Dansade du mycket?
- Ingenting.
- Men vad gjorde du då? frågade jag med återhållen ilska över lögnerrna...
- Tjaa, uppriktigt sagt så höll jag till i köket och spelade kort med några grabbar hela kvällen. Du vet ju att jag inte har särskilt roligt när du inte är med...
Fast killen som lånade min dräkt sa att han hade haft en kanonkväll!


Hur fan skall jag göra nu llixxom?
Är det otrohet?
Kommer han lämna mig?
Skall jag säga som det var?
FUCK IT!!!!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Aronsson

Detta kan ju inte vara sant, det verkar hämtat

ur evighetssåpan Glamour,(som jag följer).

Om det har hänt i verkligheten så tig för Guds skull

i all evighet.

Lycka till

2012-03-31 @ 21:05:57
Postat av: ROXANNA

hej :) vad roligt att du hittat hit igen :)

och tack för din gulliga kommentar.

kramar på dig

2012-04-12 @ 12:40:20
URL: http://sannassanna.blogg.se/
Postat av: ROXANNA

tusen tack för kommentaren och stödet.

kram på dig

2012-04-13 @ 15:07:58
URL: http://sannassanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0