Miljövänliga barn

Mina barn är såååå miljövänliga!
Dom har förstått det där med att papper är dyrt, miljöfarligt och totalt onödigt.
Varför inte föreviga sina konstverk?

Emelie målade ner hela sig med tandkräm imorse.
Alex har ju sen tidigare repat in en ko på mitt piano och skrivit KO, samt målat på min nya tapet i vardagsrummet.
Sist Emelie gjorde soffan zebrarandig så tvättades det bort vilket hon nu återupprepade på nytvättade soffan.
Nya ränder =) Svarta fina långa ränder =)
Sen när jag såg henne med tandkrämen rusade hon till, just det, soffan, hoppade upp och ålade över hela soffan.
Så nu är soffan utan plack iaf ....

Hejja miljövänliga barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0