Mysteriet tätnar

Innlägget nedanför där jag skriver av mig min ilska, utan namn och utan mer info gör tydligen att personen det handlar om fått tips om att anmäla mig till polisen =D
Ganska spännande detta...

Förtal är det ju inte på tal om enligt svensk lag, och tydligen tänker inte personen anmäla mig.
Men det retar mig åt helvete och jag tänker kontakta denna människa och fråga vilken version h*n hört.

Men jag står fast vid vad jag sagt, vartenda ord!

Min blogg skriver jag för MIN Skull och för att jag gillar att skriva av mig och fösöka se saker possitiva istället.
Även en hel del humor men även en del inslag i mitt liv varav detta var ett.
Men man får nån gång vara stor nog att ta konsekvenser av sitt handlande.
Det trodde jag man lärde sig som barn, men tydligen inte.
Man talar inte om för mig att jag är en dålig mamma.
Att jag inte älskar mina barn.
Att jag gör si och så och sen tror att det är OK bara för man säger förlåt.

Nu sakll jag koppla ihop min nya dvd =)
Sen blir det massa filmer =P

Ha en bra kväll =D


Kommentarer
Postat av: Elle

INget du skrev gör att man vet vem personen är (om man inte vet sen innan kanske?) och precis som du säger, man måste få skriva av sig.



H*n verkar vara en "jobbig" person, hoppas det löser sig.

2008-09-01 @ 07:26:46
URL: http://norpan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0