Vanlig åkomma?

Någon som vet om det är vanligt att ögonen ploppar ut ur folks huvud?
I Sverige menar jag?
Har huvudvärk så jag knappt ser nästan och tror jag skall dööö.
Som om nån kilat fast huvudet i ett städ och sticker sylar i det och knådar som en jävla deg. Slår som på en bongotrumma, eller nej, en sån där bautatrummai göta lejons parad.....
Nästan som om vissa delar är lama och sover, ni vet när det sticker så där läbbigt... Och jag mår illa.
Har ont på 4 olika sorters sätt på flera ställen, vissa värker, andra sover, något isar och på andra ställen känns det skummt.
Men nu tror jag ögonen som sagt skall poppa ut.
Är det vanligt?
Eller blir jag första svensk?

Eller blir det övertryck så att hjärnan rinner ut ur öronen?
Väldigt nyfiken om nån har svaret...

Kommentarer
Postat av: Gargol

Har du tur slår du guinness rekord om ögonen ploppar ut tillräckligt långt. =)

2008-08-31 @ 21:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0