Utmaning

Hittade denna trevliga.
Seså, kopiera till er blogg och ge mig adressen i gästboksinlägget =)

Vilka är ditt favoritpar skor?
Ett par sandlar som vart med mig jorden runt, Hålls ihop av lim just nu.. Eller ett par höga tighta stövlar till knäna

Vad gör du?
Skriver detta

När drack du sprit senast?
December 2005

Har du lugg?
Japps

Fest eller slacking?
Beror på humör

Gillar du sport?
Ishockey!!

Vill du ha barn?
Har två

Vilka språk kan du?
Flytande svenska & engelska, och så lite tyska massa teckenspråk. Och kärlekens språk med såklart

Borde man röka på pubar?
Nej

Är du stolt över ditt liv?
Tja.. allt är väl relativt. Men ja, ganska.. jag lever, har världens bästa familj (även om vissa saker är enormt frustrerande!), underbara vänner

Vilken låt lyssnade du på senast?
Markoolios Em låt

Vilken stad vill du åka till i skrivande stund?
Överallt egentligen...

Har du något djur?
Dammråttor, klängapor och silverfiskar!

Har du några trummor?
Nej..Men dottern tror jag har trumskåp, jag kallar de kastrullskåp

Tittar du mycket på tv?
Nää

Har du varit med i lokaltidningen?
Ja... Ett antal gånger....

Vad kostar det du har på dig?

Med smycken ett par tusen. Kläderna är kanke värda 500.

Vilken färg har dina väggar?
Beror ju på rum!

Vad gör du när du inte kan sova?
Tittar på film, eller läser, eller badar

Har du duschat idag?
Ja. Gör jag ofta, men badar hellre dagligen

Vad gör du om ett år?
Förhoppningsvis har jag börjat stegen mot min karriärsdröm. Troligtvis inte... men förhoppningsvis.

Brukar du läsa horoskop, i så fall brukar de stämma?
Faktiskt ibland väldigt bra

Brukar du svära mycket?
Ja för fan!

Bästa fikat?
Olika... Men Sara bernard... Eller negerbollar, eller allt föresten

Det dyraste du äger?
Mina barn

Favoritpålägg?
ost eller leverpastej

Vad är det för färg på byxorna du har på dig?
Jag har kolsvarta minishorts

Vad lyssnar du på just nu?
Emelies susande

Vad åt du senast?
Grillad kyckling och potatissallad som vi myste på i delsjön

Hårfärg?
Blond.

Favoritmånad?
December!!

Favoritdag?
Alla  =)

Choklad eller vanilj?
Beror helt på situation.

Vad har du för färg på tandborsten?
Rosa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0