Denmark....

Denmark Here I come!
Jahopp, så var det återigen dax för den årliga resan till Danmark!
Åker imorgon Lördag klockan 9.15...
9.30 frossar jag fet frukost=)
Dock inte lika fin som idag med blommor och grejs =P

Kommer vara där en vecka utan möjlighet att komma åt bloggen =)
Undertiden kanske ni har tur att få gästbloggbesök av Andreas=)

Han lär ju komma åt den så att säga, och ber ni snällt uppdaterar han säkert=)
Eller gnäller över hur ensamt det är hahahah!!!!

Men men har ni tur som sagt så har ni en rullande blogg denna veckan=)
Tills vi hörs igen,.....

Jag ser och hör allt...
Iaf när jag kommer hem^^



Love
//Blondiie

Kommentarer
Postat av: Peter Olofsson

Tjena Andreas! Vilket sett att bara dra till Danmark och lämna kvar dig bland disk och tvätt!

Vilken makt du har nu när du har möjlighet att sätta vilken prägel du vill på bloggen, brukar gästblogga lite hos min Fru hon är då noga med att betona att det är hennes man som skrivit inläggen!

Hur hamnade jag här på Blondiis blogg då, allt har sin förklaring, min fru är svårt handikappad efter en förlossningsskada för 15 år sedan, så jag har skött henne och tre barn sedan dess, alltså bevisat att vi grabbar faktiskt kan göra flera saker samtidigt. Startade upp en blogg om att ha fysisk svår smärta www.jernsaxen.blogspot.com uppriktigt sagt gick det djävligt trögt i början så för att locka in lite människor så startade jag upp en blogg om just "Oumberligating" alltså olika vansinigheter blandat med praktiska attiraljer som vattenreningrör för tredje världen osv. Bloniide hade just hittat löstånaglar på Lindex och visade dem på sin blogg, hon fotade dem och jag fick låna bilden. Löstånaglar det är nog fan det äckligaste jag skulle kunna tänka mig, tänk att hittad eller ännu värre få en löstånagel inborrad i sina ben.

Artikel har visst utgått så det finns hopp om Sveriges kvinnor, men i sydeuropa sälj det för fullt.

Ja, nu skiter vi det, hoppas du inte känner dig allt för övergiven, bjud hem en massa kompisar så går det över eller kontakta Blondiies nätpolare och berätta avslöjande detaljer (ler)! Nej, för allt i världen gör inte det, hon verkar ganska tuff så det kan bli farligt för dig!

Ha det gott och ha en bra helg!

Hälsningar ifrån Peter!

2009-07-11 @ 11:37:00
URL: http://oumberligating.blogspot.com
Postat av: Andreas "IceAdde"

Hej har du sett detta:



http://www.expressen.se/Nyheter/1.1635378/stammer-hotellet-for-dotterns-graviditet



hahaha ! Vad ska man säga .. Ännu ett Smart sätt att få uppmärksamhet och tjäna en hacka på dumma tidningar ! Själv så tycker jag det mer verkar som om Dottern har fått hjälp av poolskötaren och de verkar ju som om de var mer än poolen han fyllde. ;) Eller kan de varit "holy duck! aka den helig anden. " som varit i farten. Vad tror du? En sak är säker du får akta dig för att bada i poolen ;)



/Andreas



2009-07-11 @ 13:06:28
Postat av: Ammis

Ha det underbart i Danmark!!



Kramelikram

2009-07-11 @ 13:53:16
URL: http://ammis.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0