God Morgon

Jahapp...
Så har man tagit sig upp då...
Fick en urinvägsinfektion torsdagen innan midsommar....
Så fick jag medicin, som tog bort det på bara några dagar... Fullföljde dock kuren....
Innan jag ätit upp kuren kom dock smärtan tillbaka.
Jag har bara haft det en gång innan så man blir ju lite nojjig, men iom jag inte går till farbror smärta så gick jag inte...
Förrän igår eftersom jag har jätebesvär, och vansinnigt ont i ryggen....

Det har gått mot njurarna och därför har jag ont så nu fick jag ännu starkare mediciner.
Han frågade om jag haft feber, jag sa nej, och om jag fick det skulle jag söka akut, då det var tecken på blodförgiftning????? och att njurarna slogs ur funktion????
Av lite urinvägsinfektion...

Hinner knappt komma hem förrän jag får skithög feber och börjar yra och sen minns jag inte så mkt mera....
Andreas var här och tog hand om alla barn och mig...
Stackarn....

Nu har jag precis orkat mig upp ur sängen med vansinnig värk och mår inte så jättebra, men ett par panodil så är jag snart i form igen..

Ta hand om er alla!
Puss å Kram från Blondiie=)



Kommentarer
Postat av: Sindarin

Så kul det inte lät =/

2009-07-08 @ 11:20:03
URL: http://sindarinsworld.blogspot.com
Postat av: mickis

Krya på dig!!



Tur att du hade andreas där som stöd & hjälp...



Kram

2009-07-08 @ 11:28:20
URL: http://mermickis.blogspot.com
Postat av: Andreas

Mmmm tänk om lilla hjärtat kunde gå till doktorn lite oftare! Då kanske vi hade mått lite bättre överlag. puss på dig gumman.

2009-07-08 @ 22:47:52
Postat av: Anna

Hmmm... Du vet att du kan få urinvägsinfektiona sv och pippa för mycket. Tråkigt men sant veta



Men lite får man la stå ut med fnissar

Han ser ju ut och vara "pippig"

Ha dig gott tokfia.



Ps. Andreas... Ta hand om din kärring nu annars får du alla bloggläsare efter dig ;)

Anna

2009-07-09 @ 06:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0