Tack Glamour

Jag är världens lyckligaste tjej!
Tack vare glamour....
Förr visste jag inget om killar, men tack vare deras ALLTID så bra reportage så har jag nu lärt mig vad ni killar vill ha!

Man kan ju inte aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalls tro att jag bara tog 3 nummer för 49 kronor på grund av att man fick skitsnygg ögonskugga, eyeliner och lipgloss från makeupstore, och att det är därför jag nu fick tre nummer....
Jag sa inte AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLS upp prenumerationen redan första dagen inte *host*

Men istället för att hålla er på sträckbänken skall jag nu skriva ner deras utomordentligt smarta tips...

MÄNS 5 ÄRLIGA SEXRÅD

1. Hitta aldrig på gulliga omskrivningar för sex....
Lika sexigt som det är när en kvinna säger att hon är kåt och vill ha sex eller knulla, lika obeskrivligt avtändande är det när hon konstruerar gulliga metaforer för att berätta samma sak. En kompis till mig lämnade sin stora ungdomskärlek för att hon- trots ivriga påtryckningar- envisades med att föreslå att de skulle åka hem och "gömma korven" Han stod inte ut till slut. Och när vi ändå är inne på ämnet- ge aldrig någonsin ballen ett smeknamn. Det är att förminska den och det vill ni ju inte....

Blondiies eliminenta svar då=)
Jaha.... Gömma korven? Så vitt jag vet är det fler killar än tjejjer som tjötar om att gömma salamin.....Men OK det är avtändande....
Så kommer vi in på smeknamn....
En kompis X... (Å jaaaa, vi tjejjer pratar om ALLT mellan oss fast vi spelar dumma, vi VET när ni bråkat, om du vart otrogen, sist ni hade sex, när du sket senast och även dina förra flickvänners namn och era förlovningsdatum, tja vi vet fan tom era snygga brorsors namn. SÅ även era talanger i sängen....) 
Han kallade sin snopp för Bamse..
Trodde seriöst hon gick igång på när han sa vill du smaka på bamse....
Skall man skratta eller gråta lixxom?
Slita ner brallorna och hest försöka sig på att förföra henne med en kåt blick sägandes:
Vill du smaka på Bamse?
Jag hade dött av skratt...

2. Kom ljudlöst
Screamser i all ära. Men ända sedan vi såg fejkorgasmen i "När Harry mötte Sally" har killar en inbyggd varningsklocka mot tjejer som får överdrivet höga orgasmer. Misstanken om att ni blåser oss tar bort halva nöjjet. Däremot är det otroligt sexigt när ni tjejer kommer ljudlöst, så att säga. Att titta in i hennes ansikte och se hur det sakta förvrids i av njutning är fruktansvärt eggande....

Blondiies eliminenta svar då=)
Skulle vi blåsa er? NÄHÄ??? Tror ni?
*asg* Skulle vi väl ALDRIG göra....
*host* (Flickor nu spelar ni med och tittar med era stora ögon och skakar på huvudet och säger det skulle ALDRIG jag göra, för handen på hjärtat, visst fan fejkar vi ibland....)
Och att komma ljudlöst, det borde ni med testa, det är INTE sexigt när ni börjar låta konstigt och se ut som ett av offren i motorsågsmassakern i nyllet och ni låter som en döende 89 årig pensionär med hjärtproblem. Inte heller när ni kommer och man funderar på om ni dansar, får spasmer/hjärtinfarkt eller ryser av obehag av en shoppingrunda...
Ne fan, vi vill faktiskt ÄLSKA ibland med, se er i ögonen och bara njuta.....
Inte bara leka porrdockor....
Känns som om denna så kallade upplysningsartikel mer gör mig förbannad, arg och elak, men OK, vi fortsätter...

3. Behandla baken med respekt...
Det är ingen hemlighet att många hetrokillar gillar att få en anal behandling. Med fingrar, naglar ( försiktigt), dildo eller tungan. Den fysiska sensationen skiljer sig inte mellan könen här. Men vi vill bli behandlade efter samma gyllene regel som ni: Man får aldrig, aldrig gå bakvägen utan att ha fått ett tydligt samtycke. Allting handlar om state of mind. Görs det rätt tror vi att vi kommit till himlen. Görs det fel tror vi att vi kommit till en trång fängelsedusch...

Blondiies eliminenta svar då=)
Nu skall vi se, ingen hemlighet, OKEEEEEEEEEEEEEEEJ jag har defintitvt missat nått!!!!!
För mina killar har INTE velat ha en anal behandling och jag har sluppit få bajs under naglarna...THANK GOD!
"Hej jag vill ha en dildo till min kille...." "Jag tog min kille med en strap-on igår"
LÄGG NER!!!!!!
Jag spyyyyyyyyyr.
Å en sak till, min bakdel som det så fint heter är JÄVLIGT enkelriktad.
Ni som vill stånka pastej, nice, men jag gör det INTE....
Men inga värderingar.... Vill man ha det så har man det,, men kom inte å gnäll sen när ni inte kan skita längre=D

Spännande saker att diskutera, härlig tidning för oss 25+...

4.Avslöja dig aldrig under de första veckorna.
Ni är nyförälskade, tillbringar all ledig tid i sängen, ligger fem gånger om dagen, och äter jordgubbar från varandras kroppar. Livet är lekande lätt. Och när ni vilar ut mellan maratonsamlagen är samtalen så avslappnade och förtroliga att du otvunget berättar om dina före detta älskare. GÖR DET INTE! Även om han lyfter på locket till vartenda ligg han någonsin haft. Även om han hävdar att han är immun mot svartsjuka. Han ljuger, och du kommer att få ångra detta under resten av er relation....

Blondiies eliminenta svar då=)
Jag tror faktiskt ni har rätt på denna punkten. Däremot vill vi höra att vi är dom bästa ni legat med, att vi är underbara som inga andra och att ni aldrig mer kommer ta i en annan med tång....
Så det så.
För vi är inte heller svartsjuka, *HOST* vi är med immuna....ELLER INTE
LÖL

5. Förhöj hans orgasm
Vissa killar gillar när man drar en nagel längs mellangården, mellan pungen och anus. Andra gillar när man tar ett ordentligt tag om pungen. Vissa vill bara att den blir lätt kittlad. Men. Precis ALLA killar får en kraftigare orgasm av någon form av pungkontakt före och under utlösningen. Det gäller bara att ta reda på vilket trick som fungerar för just din kille. Fråga eller testa dig fram.

Blondiies eliminenta svar då=)
TACK nu vet jag hur man gör! Nu slipper jag ju fråga själv och finna ut vad min framtida man kommer gilla!
Tack Glamour TACK!!!!
Jag visste att alla killar var likadana, att alla gillade samma saker!
Som sagt, ta er absolut inte tid att lära känna varandra och vad man gillar, utan pang på rödbetan och så måste det vara perfekt sex på första dejten! Ingen prestationsångest här inte!

Ni som nu behöver en sexualupplysare. Nu finns jag ju här
LOL


Kommentarer
Postat av: Diana

ojoj, det var en riktig lektion det.

Äntligen lite matnyttig information (Gömma korven och smaka på Bamse) hahahaha....

Ha en fin dag!

Kram Di



2009-03-09 @ 09:50:09
URL: http://www.dianahagel.wordpress.com
Postat av: Sally Svantesson

Hej jag vet att du brukade kommentera bloggen

Hem till nippertippan, vart har hon tagit vägen.

Jag saknar henne så fruktansvärt!!!!!!!!!!!!!

Hälsningar Sally

2009-03-09 @ 10:38:22
Postat av: Daniel

ojojoj nu vet jag ALLT om sex!



Nu ska jag bete mej i höhalmen i finnbyn!

2009-03-09 @ 10:41:12
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: din älskade flickvän

Grymt inlägg gumman MOHAHA!! Vilken underbar lektion så ska jag nog förföra killar... min metod funkar ju inte HAHAHAHA Puuuuss

2009-03-09 @ 10:42:45
URL: http://princessoftherooad.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hhahaaha, du säger enkelriktad. Jag säger att mitt inte är en infart,d et är en utfart...med finsk brytning;-)

Ha det fint! kram

2009-03-09 @ 12:02:56
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: cicci

mohahaha.... skrattade så jag nästan kissa på mig... bamse???????? hihihi



kram Cicci

2009-03-09 @ 13:24:34
URL: http://cicci79.blogg.se/
Postat av: Gråvarg

Tack! Då blev allt mycket klarare! ;D

Varma kramar, vännen!

2009-03-09 @ 17:51:38
URL: http://www.metrobloggen.se/graywulf
Postat av: sussie

Tack snälla lilla du,nu slipper jag köpa tidningen o vet allt om sex!

Hihih du är ju bara bäst!

Ha det gott!

2009-03-09 @ 17:57:17
URL: http://nattmorsa.blogg.se/
Postat av: Micke

Jaha vad skall vi med Expressen`s sex sidor till nu?

Vi har vår egen Marlene Ivarsson, snyggt jobbat bruden.

Må väl min vän o kram.

2009-03-09 @ 19:01:02
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Lotta Stockholm

ha ha tack för den gumman, jag behövde mig ett garv

2009-03-09 @ 19:40:22
URL: http://undressed.blogg.se/
Postat av: Cat

Hahaha!! Du är så jäkla underbar!!! =D

Garvar som en tok här!! =P



Kram!

2009-03-10 @ 00:25:49
URL: http://cattitude.blogg.se/
Postat av: lucidor

Man ska passa sig för att stoppa upp saker i röven, man kan få ett glatt kniphål

2009-03-21 @ 23:03:28
URL: http://lucidor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0