IT-tentan är över!!

I förra veckan hade jag IT-tenta, den sista i denna kursen, jag tror jag maxade den med full pott, eller jag HOPPAS det...
Kan återigen tacka Makedonk som förklarat hela jävla skiten för mig även om jag överglänser han i OSI-modellen... =P
Kan återigen även tacka Pålle som spenderade hela natten med att förhöra mig på alla frågor...

Denna veckan är hur hysterisk som helst...
Kommer inte få sova natten mellan måndag och tvingas vara vaken till onsdag kväll, utan sömn!!!!

Måndag: Jobba 8-16... Hämta barn, Hemma runt 17, laga mat, plugga 18-till 04.00 ung inför tisdagens tenta..

Tisdag: Skola 8.30-16.15, Finaltenta i rättsjuridik, Vernissage på Alex skola 16-17.30, storhandla, laga mat, lägga barn, plugga 19-05.00 inför onsdagens tenta...

Onsdag: Skola 8.30-16.00 Hela dagen går åt till sluttenta i Retorik, har allt inom affärskommunikation då... 8 timmars tenta,,,, JIHOOOO!!!! 17.00 Kvartsamtal med Alex skola... 18.00 träna kickboxning...Någonstans under dagen hämta syrrans studentpresent....

Torsdag: Skola 8.30-12.00, hem, hämta barn, göra mig vrålsnygg, Syrran tar studenten 14.00, köra dit, parta lite, hem och ta hand om barnen...

Fredag: Överleva lektionen i Risk managment 8.30-12.00
Funderar väl på att dö sen där vid 16.00-snåret....
Helgen går sen åt till att pluga inför tentorna veckan därefter....


Jaja, jag är iaf överlycklig att jag klarade IT-tentan så klockrent:
Litet exempel:




Kommentarer
Postat av: Makedonk

OSI-modeller hit eller dit.... Tycker du ska vara stolt =)

Jaja, du ser... Du kan ju snart allting minst lika bra som jag kan det ;-) Risken är väl att du får mig arbetslös sen ;-)

Kör nu hårt på de sista tentorna också, sen kommer en välförtjänt ledighet.



Och du vet att jag mer än gärna hjälper dig fler gånger om det skulle behövas.



Ha det gott



Massa Kramis

2009-05-24 @ 19:07:48
Postat av: P

Du vet att jag hjälper dig anytime anywhere, anyhow sötnos.



Blir impad av skissen av datakommunikationen, glasklar ju.



Kram kram

2009-05-24 @ 19:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0