1:a listan 2010 =)

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att min älskling hade köpt mig 10 röda rosor bara helt utan anledning!

Vad gjorde du kl 08 imorse: Lämnade dottern till sin far


Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade facebook


Det sista du sa högt: E det vanliga batterier?


Det senaste någon sa till dig: Mamma får jag se på film?


Vad har du druckit idag: Fanta


Vad var det senaste du åt: en god lunch på Johanssons krog


Vad var det senaste du köpte: underkläder


Vad är det för färg på din ytterdörr: vit...


Vad är det för väder hos dig nu: snöigt kallt och trisst


Godaste glassmaken: Triumfglassdisken =P dvs alla smaker=)


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Hell Yes, jag bor ju med honom. Det är det störta beviset


Sover du tungt: beror på, vissa dagar ja, andra nej


Drömmer du mardrömmar: Ofta


Trivs du med ditt jobb: Jobb? jag är student, men TROR jag kommer älska mitt jobb=)


Favoritklädsel: oj...beror på tillfälle..

Favoritlåt just nu: Just say Yes


Vad ser du om du tittar till höger: Helt snölandskap


Vad gör dig glad just nu: choklad.......


Vad ska du göra härnäst: Storstäda


Höger eller vänsterhänt: höger


Humör just nu: ganska ok faktiskt!


Favoritgodis: choklad i alla dess former


Kläder just nu: jeansleggings å tunika


Sommarplaner:?  Sola, bada, grilla, åka båt, kroatien? Danmark såklart! Och flatön! Om man inte jobbar då vill säga


Hur många kuddar sover du med: 2, min tempurkudde samt min käre sambos axel =P


Spelar du något instrument: piano och såklart trummor och gitarr ( på bandbox, so what? Mohaha)


Morgon eller nattmänniska: natt...


Vad är viktigast för dig: kärleken, familjen, hälsan, SKRATT OCH HUMOR!!!!


Är du kittlig: som fan också..


Snarkar du: hepp..harkel*...host...aldrig hänt..


Stjärntecken: Kåtbock  Stenbock


Äckligaste insekten: Ormar!!! eller vänta det är ju inte en insekt! Hmmm, alla då!


Längtar du mest efter just nu: En värm härlig kram med massa kärlek


Kommentarer
Postat av: Ninja

Du förtjänade säkert rosorna :)

2010-01-29 @ 15:14:48
URL: http://www.nordtellus.blogspot.com
Postat av: Christin

Blir allt lite avis på de där rosorna! =)



kika in hos mig/oss, vi lottar ut en grym klänning i bloggen =)

2010-01-29 @ 17:18:44
URL: http://kundinfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0