Berocca Boost från Buzzador!

Som jag tidigare bloggat om är jag ju en buzzador. Det går ut på att testa nya produkter och visa bland vänner....

Har fått prova allt från vicks halstabletter till lätta, och fick även en splitter ny eltandborste värd 1200 spänn....

Nya kampanjen jag skall vara med i fick jag klartecken från igår =)
Berocca Boost heter det. Hoppas paketet kommer innan veckan är slut!!!!
Har ju sett det men aldrig prova själv så det blir spännande!!!


Under sommaren är det lätt att känna att varken tid eller ork räcker till - det finns ofta så mycket roligt som ska hinnas med. Låt en Berocca Boost lösas upp i ett glas kallt vatten, drick upp och känn energin återvända tack vare Berocca Boosts kombination av vitaminer, mineraler och uppiggande guarana.

Vill du med bli en buzzador?

Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är Goddess_Blondiie):

Lycka till!!!!

UPPDATERING!
Denna var SKITgod, vi tog varsin några kompisar och bara njöt!
PROVA Direkt!!!!!


Kommentarer
Postat av: bjorne

Tror inte jag vågar det om du är inbalandad för det känns som det kan bli vad som helst i slutet,haha.

2010-06-21 @ 21:34:16
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0