Maffiamordet - En mordgåta med Blondiie i spetsen

Ja kära vänner....
Förra mordgåtan blev en succe!
Och i mina pysseltankar ekade ensamheten i längtan efter nytt projekt!
Så därför bokades nästa mordgåta bara några dagar efter senaste genomförandet.
 
Denna mordgåta kommer vara en Maffiagåta, tänk Italien, 20-talet, och en galen Blondiie i spetsen.
Succe? Ja det kan ni ger er fan på!
 
Nästa gåta kommer att äga rum i slutet av februari, men varför vänta till sista stund?
Planeringen är i full gång!
 
Idag blev korten klara och ja....
Jag blev SJUKT nöjd =)
 
Färdigt resultat =)
 
Papper hittade jag på Panduro, samma med organzabandet och pärlorna som jag tillverkade flugan av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0