Mordiska Grannar - En mordgåta med Blondiie i spetsen

Hej alla glada!
Har varit borta från Blogg världen ett tag då vissa använder min blogg som ett sätt att "komma åt mig" som dom tror.
Genom att besatt följa alla inlägg för att hysteriskt försöka hänga sig kvar i mitt liv ovh mina val. Genom att förfölja och få insikt i hur vi lever i våran familj!

Men SCREW U!

Idag kommer jag börja blogga om min nästa stora fest som jag tänker ha för alla mina nära och kära vänner med skådespelartalanger.

Jag kommer att blogga om förberedelser, festen och efteråt, allt för att NI skall få tips och ideer om även NI kanke vill anordna något liknande!

Detta kommer att bli min första mordgåta, men absolut inte min sista. Nästa är redan planerad till januari ungefär =)

Såååå...
Let the party begin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0