Outfit

Inför mordgåtan kan man ju inte se vanlig ut!
Alltså har operation "förvandling" startat....

Nu e frågan vilken peruk jag skall använda =)

 
Jag ser alltså utsåhär för dom som inte vet=)
 
Nu blir då frågan....
 
 
Långhårig bimbo????
 
Eller korthårig mördarpage...
 
 
 
Hur som ser jag förjävlig ut HAHAHAHAHA
Kommer dessutom komplettera med gröna ögon.
Och smink =)
 
Och nu undrar ni ju såklart....
Vem skall jag spela?
Jag säger...
Tänk Mickan i solsidan....
En jävla överklassbitch =)
 
Harriet Haraldsson
Kvällens värdinna, gift med Harry.
Harriet är egen företagare inom rekryteringsbranschen. En ”besserwisser”
som alltid vill vara ”värst” och jämför sig och alla i sin familj med
grannarna. Hon vill ha finaste bilen, finaste huset, senaste prylarna och
snyggaste märkeskläderna. Hon vill att hennes barn ska vara bäst i allt och hon
skryter alltid över hur ”fantastiska” de är.




Kommentarer
Postat av: EA

Ledsen men du kan nog inte se ut som en överklassbitch
ingen bitch överhuvud taget, du ser alldeles för söt
och gullig ut. Försök med stram min mycket smink och
mittbenat väldigt platt hår vitt eller svart åtdraget
i en låg stram svans. Haha som om jag skulle vara
nån stajlingexpert!!
Lycka till

2012-10-18 @ 13:24:23
Postat av: Blondiie

Haha din galenpanna! Komme bli kanon detta HAAHAH

2012-10-18 @ 21:03:33
Postat av: EA

Ja galen är väl inte helt fel, men om du kammar till
det blonda långa lite och skickar in bilden så kan
jag sätta en peng på att du blir Sverige Lucia 2012!!!
Kram på dig!!

2012-10-19 @ 13:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0