ICA service

Service på HÖG nivå.....
För några veckor sen ( japp , jag vet jag är sen att uppdatera....) så köpte vi beasås fr att ha på pizzan...

Kommer hem å ser datumet gått ut!
Ringer ner vrålförbannad att hela middagen är förstörd....
Så jag får prata med han som har ansvar för den avdelningen.
Trodde jag höll på att trilla av pinn!!
Denna underbara karl säger:

-Men herregud! var bor du?
-I ...........
-Ja, men du? Jag slutar om 5 minuter, jag plockar ihop nya å kommer hem till dig med dom!

Han sätter sig alltså i bilen, en fredag, efter arbetstid och kör HIT med ny sås...
Dessutom en hel jäkla goodiebag som plåster på såren!
Ica, ni äger mitt hjärta!



ALDRIG vart med om större service!
Ni är underbara

Kommentarer
Postat av: Ammis

Ja det kan man kalla service!! Nästan, men bara nästan 'r det så att jag gillar Ica, MEN dom har så jäkla äcklig köttfärs så jag dissar dom iaf. Ha en go helg.KrAMelikram

2010-03-20 @ 08:14:29
URL: http://ammis.bloggplatsen.se/
Postat av: Anna

Jag tror att killen från ICA ville pika dig lite med den där kassen

HAN SKICKAR JU MED PUCKO flinar

2010-03-20 @ 12:14:44
Postat av: Blondiie was here=)

ASG kiss my ass Anna mohahahaha pöss

2010-03-20 @ 18:05:27
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Pia

Wow!!! DET var service!!! Du är en nöjd kund förstår jag!

Ha en underbar lördagskväll, bästa Blondiie!! Kram!

2010-03-20 @ 18:47:17
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Torris

Jo..fin-fin service. Är det bara jag som reagerar på att såsen är fullproppad med E-ämnen som gör att den klarar sig till det att vi bor och äter pizzor på månen?!

Och att ni hade kunnat äta den utan problem, utan att ställa till ett jävla liv?...

Ja ja. Kanske vet ni bättre..

Fin söndag!

2010-03-21 @ 10:09:12
Postat av: Blondiie was here=)

å så gjorde du skäl för ditt namn.... torris....

Men det finns alltid idioter som kommer betala pengar för dom är för jävla mesiga att våga ringa å klaga när man har rätt....

surpuppa =)

2010-03-21 @ 21:17:33
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Torris

Väl valt namn. ;)

Vad är det du så stolt har rätt åt?

Att du kan läsa datum och förstå dagens?

Att du antagligen tillhör en av dom som kastar mat pga kort datum även om den inte är dålig och spiller din egen ekonomi på köpet?

Att du lär dina ungar att besserwisser skulle vara något man vinner på? Misstolka inte, jag tycker du verkar vara en grym morsa, men på den här pukten så tycker jag du är en fegis. Ät såshelvetet och sluta vara så otroligt bångstyrd.

Puss & Kram!

2010-03-23 @ 17:07:10
Postat av: Blondiie was here=)

För det första slänger jag inte saker som gått ut dagen innan, men när såsen är över 2 veckor gammal redan i kyldisk då surar jag. Inlägget går ut på att tala om vilken jävla fin service Ica har, inte beroende på hur jag är som person som nu sa ifrån, förstår inte problematiken.

Du kanske gillar ditt namn så ha det gärna men så så länge du inte talar om ditt egentliga namn å dn egentliga mail så jag inte vet vem du är får du behålla dina pussar å kramar=)

Ang min ekonomi förstår jag överhuvudtaget inte vad det har med att göra i min blogg?? Men nä, jag lever genom att hushålla rätt å köper inte saker i onödan. Att jag lär mina barn att vara besserwisser? ursäkta men vad har min blogg me min barnuppfostran att göra? Du kan säga vad du vill om mig som person, men dra aldrig mer in hur jag uppfostrar mina barn för är det NÅGOT jag är stolt över i denna världen så är det mina barn och hur fina dom är.

Skicka din adress så skall du mer än gärna få mina utgågna produkter om jag nu finner några sånna...

2010-03-23 @ 20:53:50
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0