Seven Pounds

En film som jag VERKLIGEN gillar!
Sällan jag ser filmer som jag har svårt att släppa...
Men detta var en WOW!!!!
Will Smith gör en lysande rollprestation.
Helt klart supervärd att se!!!



Ben jobbar som skatteutredare och är djupt deprimerad efter hans frus bortgång. Han har svåra skuldkänslor för de misstag som han begått i det förflutna. Han beslutar sig för att ta sitt liv, men innan han gör det så ser han till att hjälpa sju andra personer som hamnat fel i tillvaron och förändrar deras liv för alltid. Under tiden träffar han Emily, en vacker kvinna med hjärtproblem och blir förälskad. Hans planer blir mer dunkla och svåra att genomföra. 





Officiell Hemsida 

Kommentarer
Postat av: Miss Attitude

åh vad bra att du skrev det här inlägget, jag har vart 3 ggr nere i videobutiken. Har sett den här filmen flera gånger ståendes där men har inte tagit den för att jag inte tycker den verkar va bra. Sen har jag lite svårt för drama filmer.. men jag gillar Will väldigt mycket och efter att ha läst det här och sett klippet så vill jag nog ge den en chans. :)

Tack

2009-07-24 @ 11:32:33
URL: http://missattitude.se
Postat av: Chris

Ett stort tack för filmtipset från fjärran....

2009-07-24 @ 11:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0