Into the Blue 2: The Reef

Bered dig på en actionthriller under vatten tillsammans med vackra dykarparet Sebastion och Dani. Tillsammans hamnar de i ett spännande äventyr där de blir lovade stora pengar för att leda dykningar på ett speciellt Hawaiianskt rev. Men deras nya uppdragsgivare försätter dem i stor fara - som leder till det ultimata testet av deras kärlek, dykkunskaper, och vilja att överleva...



Hon är läskigt snygg, så snygg att jag älskar snön!
Vet ni varför?
Då kan jag gå runt i min täckjacka & slippa visa min blekfeta dallerkropp på stranden!
Nä fan hoppas sopsäck är poppis i sommar, för som henne lär man aldrig se ut!
FAN, hon har sabbat min längtan till sommaren =)


Kommentarer
Postat av: Lina

Ännu värre är into the Blue, för där är de ännu snyggare.

2010-02-04 @ 03:00:08
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0