Sommaren med Göran


Sommaren har knappt börjat när Göran blir dumpad av sin flickvän.
Han ligger rejält efter på jobbet och inkassobreven faller som höstlöv i tamburen.
Alla ska dessutom till Doddes midsommarfest på hans lyxiga sommarställe i skärgården. Alla utom Göran.
Görans kompis Alex är förstås bjuden men han måste vakta sin flickväns nakenhund Tingeling under midsommarhelgen.
Efter litet övertalning seglar i alla fall Göran, Alex och Tingeling ut i skärgården mot Doddes sommarställe.
En våt svensk midsommarhistoria tar sin början med jakten på den stora kärleken som lurar någonstans i vassen.



Så jävla rolig så det finns inte!
En film jag kan se om och om igen och ändå skratta lika mycket!
Se den direkt!!!!

Kommentarer
Postat av: Gråvarg

Hmmm, kanske ska se den när den finns på dvd då...

Förresten, du har ju facebook. Tror du man slipper reklamen om man går med i deras klubb? Eller skickar de massa mail om att dessa vill bli dina vänner, och här får du nya vänner, etc!? DU finns med i min spam!

Ha det gott, vännen.

Extra kramar i vinterrusket

2010-01-21 @ 07:03:22
URL: http://metrobloggen.se/graywulf
Postat av: Sara Gyllensten

Förlåt om jag lät lite väl grinig i mina svar på kommentarerna, men jag vet att jag inte är gravid, punkt slut. Vi skippar det nu istället. Kram

2010-01-21 @ 12:26:23
URL: http://sarasblogg.se
Postat av: Anna

Bästa filmen på länge !

2010-01-21 @ 22:22:16
Postat av: charlotte

ssåg den i förrgår. skitbra o rolig

2010-01-29 @ 12:05:23
URL: http://kloppan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0