Plandera dukningen

Sitter och planerar damernas dukning.
Temat är ju svart, silver, vitt och blodrött...
Min tanke är en kritvit duk....
Denna coola tapet som underlägg....
Snygg ren enkel vit tallrik...
Damerna får en svan...
Antingen placeringskortet i glaset eller vid tallriken.
Vad tycker DU???
Kommer sen att sätta en liten kopp med vattenkristaller i blodrött och ett värmeljus.
En lång röd ros alt, rosenblad.
I mitten av bordet på den vita duken kommer stora vaser med svarta, vita och röda vattenkristaller att stå =)
Vad tror ni? är jag på rätt spår?
Kram
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Erica

Fina servetter. Nästan lika fina som i Thailand:-)
Vore kul om de fick kontakt. Mina frågar om jag hört något från er.

2014-12-20 @ 05:47:40
Postat av: Erica

Har du lärt dig detta i Thailand? Vore kul att få kontakt. Barnen frågar efter er.

2014-12-20 @ 06:01:41
Postat av: Erica

Fin dukning. Nästan som i Thailand. Hör Göran av dig. Hälsningar Erica Lindberg

2014-12-21 @ 18:39:43
Postat av: Anonym

Hej finaste!!!!
Bloggar på blondiiesmatochbak.blogg.se
kolla din facebook
försökt nå dig där på privata meddelanden
kram

2015-07-12 @ 01:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0