Kissande rondellhund

Tänkte på en sak.
Jag har sån jävla panik  för offentliga toaletter.
Nä, jag tror inte att jag får hiv
nä, jag tror inte jag får annan könsjukdom heller...................
..................................................................................bara lite.................................Väldigt mycket.

Att toa vattnet som en fyllegubbe pissat i lixxom skall skvätta tillbaka upp på mig. *kräks*
Eller att man måste skita ( jag VET alla skiter) och efteråt kommer nån å tänker. Fii fan va hon luktar äckligt..
Bajset då lixxom....
Visst har jag många fina filosofiska tankar?
Men lixxom en äcklig skiten toastol som alla varit på, det går inte. Kisset lixxom får baksug då.

Så istället så var jag kissenödig i typ 3 timmar.                  Plus moms.....
Kände hur magen började krampa.
Oron att nysa, jaaa, jag har fött barn och JAAAAAAAAAAAA för i helvete, jag HAR gjort knipövningar!!!!!
Kände tårarna tränga i ögonvrån...
Såg en rondellhund vid mölndal på väg hem.
Var ju tvungen FAST jag behövde kissa att stanna där från IKEA OOOM dom nu hade nått fint på halva reapriset...
Kissa ner sig vs. Halva reapriset på Lindex.
Lindex vann.
Ut med vagn och barn å springa med halvt korsade ben och snabbt titta. Nåja, HYFSAT snabbt titta, jaja, tjôta... titta länge då...
Ut med påsen, stanna upp, korsa, knipa, 2 steg till, korsa, knipa, in i bilen, inte ta i med vagnen för då spricker blåsan.
Ser iaf rondellhunden.
Funderade på att gå å sätta mig i rondellen och kissa...
Som en rondellhund.
Ute på gatan är ju böter för förargelseväckande beteende.
Räknas det som det om man sitter i en rondell. Man är inte i gatan OCH min rumpa är liten och söt. Iaf är den och...

Satt med ett leende och korsande ben hela vägen hem och log, tänkandes på mig som rondellhund.
Den kissande rondellhunden.

*VOFF*

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling: http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!

Ha en bra kväll!

2008-04-15 @ 22:25:01
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Anna

Tack ska du ha! Skönt att du inte hade ngt emot det, men man vet ju aldrig =) Ha en bra dag!

2008-04-16 @ 12:27:14
URL: http://annahk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0