Maskerad

Shit, jag bara måste berätta vad som hände igår!
Min pojkvän XXX och jag var bjudna på maskerad hos några gemensamma vänner. XXX ringde mig från kontoret och sa att han blev sen, så jag skulle gå i förväg. Sagt och gjort, jag minglade runt tills han kom dit, klädd i sin spindelmannendräkt, dösnygg! Själv var jag Cat Woman, ni vet, Halle Barry. Så jag gick fram, pussade honom på kinden och frågade om han ville dansa. Shakade loss som aldrig förr, gjorde han. Hade knappt druckit nånting heller. Men efter 4 timmar bugg och fyra liter rom och cola var vi seriöst onyktra vill jag lova! Vi smög upp till övervåningen, fnittrade som två nykära tonåringar, och hoppade i säng! Han var helt galet vild! Efteråt kändes det ganska konstigt mellan oss. Han blev tystlåten och sa att han inte mådde så bra. Kände väl av alkoholen, kan jag tro. XXX gick hem, men jag stannade en stund. Ärligt talat, det var dötrist utan honom så jag tackade värdinnan och raglade hem jag också. Väl hemma finner jag honom i soffan i bara kalsingar.
- Hej älskling! Hade du kul? frågar han.
Jag kryper upp intill honom och lägger handen på hans kön, vilket blir mycket välkommet.
- Ooo ja.. Hade du?
OCH VET NI VAD HAN SVARAR?
- Jag? Jag kom ju inte, lånade ut dräkten till min bror...
Så jävla pinsamt.
Tror jag får bli sjuk på nästa familijemiddag...

Kommentarer
Postat av: OSKAR O

Svar: Jo men jag gillar varken fanta eller julmust!
Coca-Cola och Pepsi däremot!
Drack typ en 0,5 liter pet flaska varje dag förut.
Fick en massa hål och tvingades sluta.

Jo det har varit ganska bra väder här i götet de senaste dagarna! Specielt igår!

Vad händer idag då?

2008-04-14 @ 10:34:22
URL: http://thegameboy415.blogg.se/
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Tack så mycket! :)
Det är roligt med andra mammabloggar , och jag håller med - det är gött som tusan att vara ensamstående!

2008-04-14 @ 11:08:06
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Steve Lando

inte pinsamt alls, bara bevis nog att det går bra med någon annan med:)

du bör gå på fler maskerader o lämna mannen hemma:)

2008-04-15 @ 02:19:08
URL: http://stevelando.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0