Nummerpresentatör

Har tänkt på en sak, hur korkad man är, eller iaf låtsas vara.
När man svarar. Så säger man "Hej de är Blondiie" ( eller mitt riktiga namn då iof...)
FAST man vet vem det är då det står på mobilen eller hemtelen.
Å sen så säger dom:
Hej det är "vem det nu är" och så spelar man jätteöverraskad, nämen heeeeeeeeeej,hur e det?....

Samma när man ringer... När dom svarar på sin mobil så säger man "Hej det är jag"...
Lixxom det har dom redan sett....
Knasigt det dära med telefoner...

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack :) Haha, känner igen de där. "Hej de är Linda". haha !!

2008-04-01 @ 14:39:03
URL: http://lmongo.blogg.se
Postat av: Makedonk

Sen finns det de där som har hemligt telenr.... På gott & ont :-P

2008-04-01 @ 17:49:29
Postat av: Makedonk

Sen finns det de där som har hemligt telenr.... På gott & ont :-P

2008-04-01 @ 17:49:59
Postat av: Makedonk

Verkar visst som att sidan fortfarande s-s-s-s-stammar :-P

/Makedonk

2008-04-01 @ 17:52:56
Postat av: RazziE

Pfff, Blondiie. Nu drar du alla över samma kant!
Jag svarar aldrig med namn när jag svarar i telefon. Varför ska man göra det? Den som ringer vet väl vem han/hon ringer till? :P

2008-04-01 @ 21:18:44
Postat av: Annchen

Jag svarar lite olika beroende på vem det är, eller snarare hur väl jag känner personerna, även om jag vet vilka det är, för jag har märkt att vissa förstår inte när man bara svarar "hej" eller så.

Att svara med namn också blir mer officiellt.

2008-04-02 @ 23:20:11
URL: http://naktergalning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0