Två vandrande reklampelare för Lindex

Idag har jag fyndat. Igen.
Mina barn är fasiken två vandrande reklampelare för Lindex.
Inte får man gratis kläder för det heller...
Men iaf.
Nu har dom ju halva reapriset, så vi körde en shopping ride..
Det bästa var nog solskyddskläderna. Dom hade kostat 299 kronor setet, men på rea 99 spänn.
Och med halva reapriset betalade jag 50 kronor.
Nästan gratis.
Passar Utmärkt!
har säkert köpt runt 50 plagg senaste dagarna och kanske lagt 8-900- Men då har jag strumpor, byxor och tröjjor och badkläder och shorts och klänningar för hela sommaren. GÖTT!!!

Skall även försöka knåpa ihop en ansökan till min utbildning jag vill gå.
Det lär ta tid.
MKT tid.
Nåja nu är iaf maten i ugnen.
Stekte lite köttfärs, kryddade med paprikapulver, vitlök, salt peppar och annat smått och gott.
På med frysta ärtor och sen ett sista lager med Potatismos.
Å sviiiiiisch in i ugnen. klart om några minuter
Voila!
VAD SKALL NI ANDRA KÄKA?

Kommentarer
Postat av: Annchen

Idag tänkte jag göra kyckling med sweet&sour-sås och ris... *kurr* Eventuellt med sparris till.

2008-04-16 @ 17:50:44
URL: http://naktergalning.blogg.se
Postat av: Jennie

Jag åt sjömansbiff med hemgjorda potatisklyftor och hemgjord pepparsås. Det var supergott.

2008-04-16 @ 19:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0