Alex vann igen =)

Idag var Radiocity patrullen på Backaplan.
Man lyssnar på kodordet och har man rätt kodord får man en nummerlapp (1-100)
Vi åker dit, jag får 62 Alex får 63...
Dom lottade ut bilbarnstolar, herrklockor för 800 spänn, heminredning på 850, underkläder bla bla bla.
Alex vinner sälvklart andra pris =)
På ett sätt var det synd dom inte sa att den som vinner nu vinner detta...
För jag hade ju självklart tatt inredning, eller klockan för 800 eller annat skoj.
Men nu vann Alex så jag tänkte att presentkortet på Cubus är väl OK då, för där gillar han kläderna.
Så han valde det och fick ett presentkort på 350 kronor =)
Och ett presentkort på klockaffären på backaplan med...stjärnurmakaren tror jag det var...
Alla andra presentkort var på 500 men han valde för 350 kronor =)


Dessa fina plagg valde han HELT SJÄLV!!!!
För dom tyckte han var finast efter flera varvs funderingar =)



När vi ändå var på cubus köpte jag ett linne till mig själv och ett par vantar, men vantarna¨ångrar jag så dom får returneras imorgon =)

  Linnet kostade 30 kronor och vantarna 79 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0