Ärr-bedömning

Var på ärrbedömning idag och tog kort på Alex ärr i ansiktet.
Han trillade ju förra sensommaren, rätt på marken PÅ en körsbärskärna och fick tejpas mellan mun och näsan.
Japp, jag vet barnen har ärvt min stadiga balans och min sköna fipplighet av mig, inte bara min skönhet *asg* =P

Vi har numera egna ingångar på akuten...
Men iaf...

Så tar han kort och dom blev väl hyfsade, ärren syns jättemycket vissa dagar, svullnar och blir rött och nästa dag syns det knappt alls.
Detta var ju skälvklart en osynlighetsdag, så man får hoppas dom ändå ger han ersättning.

När vi skall gå kommer en juste kille som jobbar där och ger barnen varsin blomma....
Varsin SPELANDE blomma.....
Han visade dom såååå käckt vart man tryckte.
OH så vackert det lät i bilen, speciellt när dom spelade i otakt och falskheten skar i öronen.
Här har dom iaf fått blommorna...

 

Kommentarer
Postat av: Makedonk

hehe, nästan så man lider med dig... Samtidigt som den lilla jevveln i en vill påminna dina barn om Crazy Frog :-)



Kramis

2008-08-14 @ 20:27:40
Postat av: gissa

mmmmm, eller försök ha 3-4 fjortisar med i bilen, 3 skriker, en vill sätta på nån skit hårdrock/death musik o en annan vill ha techno...Jag vinner alltid o kör bönemusik=)



My car= my way eller bussen...

2008-08-15 @ 05:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0