Dax att slappa i sängen

Dagarna känns evighetslånga när man går upp så här jävla tidigt....

Trodde jag skulle somna när jag stekte pannkakorna....
Över lagget...
Men barnen åt iaf en himlans massa...

Suttit på kvällen och kollat in Risk managment kurserna...
Åh va jag vill gå kursen =(
Hoppas fan jag kommer in, kommer lätt vara manodepresiv i skolan, när jag studerar hemma och när jag stiger upp..

Iof, vi skall åka med marinens stridsbåtar till en marinutbildning...
Massa pojkar i uniformer,,,
Fast dom andra går brandutbildning, massa brandmän....

Vilka jobbiga val...
Stämmer så väl denna:


Tur man är ung =P
Men snääääääällla!
Låt mig få gå risk managment!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0