Elaka mig

Igår var vi på Fotö.
När man åker dit måste man åka färja.
När vi skulle åka hem så hade jag skoj.

Jag satt i baksätet för vi åkte med Alex pappa som var och hälsade på oss.
I bilen bredvid satt ett par och lyssnade på Abba i dånande volym.
Dom var kanske 50 bast.
När jag hört Abba på dånande volym i typ 15 minuter å vi nästan kom fram så sa jag till att man borde satt på Ramstein eller nått på högsta volym.

Självklart taggade Alex pappa på den iden så han tog fram VÄRSTA låten.
Höjde volymen mega och satte på.
Tanten i bilen bredvid höll på att få dåndimpen, blängde och vevade snabbt upp rutan och glodde när dom körde av bilen.

Det var ganska kul faktiskt.
Jag borde kanske söka för det =P

Kommentarer
Postat av: Elenore

Han får vätskeersättning, typ under tvång till å från..

2008-08-02 @ 18:48:57
Postat av: Goteborg.p

Hej!

Puss o kram :o)

2008-08-06 @ 23:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0