Emelie skadad IGEN

Jag är inte ens förvånad!
Skulle gå hem från garaget.
Öppnar garaget med nyckeln som börjar öppna sig, Emelie går emot, och dörrarna mejar ner henne, hennes fot åker in under grindarna och stannar inte utan kör med sin kraft fast tills hon ligger på marken med foten under grindarna på asfalten fastkilad!

Som TUR är kommer en annan pappa körande i garaget, vi provar att öppna med nödöppnare, med att få nyckel att stänga, på stäng knappen och att sparka på dörrarna, men får inte loss henne.
Hon ligger och gallskriker av smärta och går inte att rubba hennes fot.
Jag var helt 100 på att den var bruten.
Till slut så får jag loss all kardborre på hennes nya vita fina skor och får loss foten som är full med skavsår.
Skon sitter fast.
Vi försöker häva oss med all kraft och putta utan resultat, tillslut får vi lyfta grinden uppåt och får loss skon, helt trasig!
men Hon har iaf inte brutit foten.

Föreningen fick sig ett samtal och kommer ersätta skon säger dom + att dom skall fixa grinden.
Men varför är jag inte förvånad att det hände Emelie?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0