Ett levande konstverk

Det är vad dottern är
Blir så jäklans irriterad.
INGENTING får man ha ifred vart man än lägger det!

I förrgår målade hon på min tapet i vardagsrummet med kritor, min VITA tapet....
Igår målade hon naglana själv efter att ha klättrat upp i handfattet, upp i överskåpen och fått tag i nagellack!

Idag har hon medans jag satt på toa målat HELA sig med bläck, genom att demolera pennan, hälla ut bläck och måla sig, mitt vardagsrumsgolv och mina möbler....
Nu har hon även fått tag i en nagellacksburk till och målat mitt vardagsrumsgolv, sin splitternya tröjja, sina nya jeans, min soffa och heeeeeeeeeeeela sina armar....
Och jag som tyckte det var lite nagellack i varje flaska *mumlar*

Hade förstått om det stod framme men NEJ då, man klättrar upp på bänken i köket, upp till överskåpet och tar ner pennor.
Man klättrar upp på toan, kråmar sig upp i handfatet och upp i badrumsskåpet. Fast att dörren in till toan är stängd!

ÅÅÅÅÅÅ, va irriterad jag blir, hela jävla lägenheten är upp och ner med henne.
Allt tas fram, inget är städat känns det som, färg på golvet, på mattor, på soffan,  nya kläder blir förstörda och mina möbler går sönder med deras jävla leksaker osm kastas/körs/ leks och bara allmänt är.

Ingen som har valium att dela ut??
Inte?
Fan, får bli ren promenad,....

Kommentarer
Postat av: -MammaE

Känner såååååå igen det dära allt inget får vara ifred för små flickhänder :-S



De hittar banne mig knep och komma åt ALLT!



2008-08-18 @ 12:06:46
URL: http://mamatill2.blogspot.com
Postat av: -MammaE

SV: hihi jaaa precis :-)

Ska passa på och göra det när Lilleman sover middag nummer 2 sen :-P

Ha en underbar vecka du med!

2008-08-18 @ 12:20:30
URL: http://mamatill2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0